En la boca del lobo

En la boca del lobo

Ver bilhetes
En la boca del lobo

En la boca del lobo

La Puntual. C/Allada Vermell, 15. Ver mapa

escolhe data

escolhe hora

Descripção

Teatre Popular amb música en viu.

Aquest muntatge utilitza màscares i titelles de diverses tècniques, cançons, contes, tirallongues, tot remodelat, acoblat i sargit per parlar de la cultura popular a través del vell ofici titellaire. Un itinerari festiu en el que un titellaire i un músic van desgranant els personatges més "dolents" de les nostres rondalles del bosc: el llop, la bruixa, el gegant, el bandit, el follet i el gat.


Es pretén establir una relació directa i amable amb el públic i se li retorna una cosa que li pertany: un tresor ocult en el seu propi jardí.

Neste caso o promotor não especificou a política de aceso a menores, se tiveres alguma dúvida podes contactar diretamente com ele.

4 Opiniões Ver opiniões

Opinião verificadaAssistiu o 2/12/2022
Un viaje en la memoria
Ha sido un espectáculo entrañable, pasando por las canciones de la infancia acompañadas de muchas marionetas chulísimas, música en directo y un hilo conductor precioso. Es un espectáculo participativo Ler mais para el público tanto adultos como peques. Recuerdan historias clásicas pero modificadas para que sean respetuosas. Muy recomendable comprar el libro que se podía adquirir a la salida. Muy muy recomendable. Nos ha encantado a los 3 adultos y a la peque de 3 años .
Remei
3/12/2022
Opinião verificadaAssistiu o 9/02/2020
Genials
La funció es molt maca i molt divertida. El titellaire es molt proper i interactua amb el públic. L'acompanyament amb l'acordió es fantastic. Totalment recomanable.
Bernat
10/02/2020
Opinião verificadaAssistiu o 9/02/2020
Apta para tod@s
Los peques lo pasaron genial y los adultos nos reímos muchísimo!! El actor titiretaire fabuloso! Pasamos muy buen rato
Marta
9/02/2020
Opinião verificadaAssistiu o 8/02/2020
Muy entretenido, alegre y completo.
Captan la atención de los chicos en todo momento y las marionetas y muñecos son preciosos.
Margarita Fernández Gracia
9/02/2020

Partilhar!

Organizado por

La Puntual

Ver detalhes